HTML

Előzetes a tegnapi bibliaórás beszámolóhoz - én és az amerikai prédikátor

2007.11.26. 12:58 xterx

...Meghagyom ezt a tennivalót, mármint a beszámoló-írást Gergelynek.
Én tegnap a legtöbbet azzal bajlódtam, hogy miképpen győzhetem le azt a bosszúságomat, amit a másik ember megrögzött bűnével szemben érzek. (Hogy miért, milyen ige alapján, ez majd a beszámolóból kiderül.) Mert nekem leginkább ez a bosszantó, és csak a legritkább esetben látom meg azt a tükrözést, ami minden ilyen bosszúság mélyén van: az én megrögzöttségemet vetítem ki.

Szóval most épp itt vendégeskedik Bándi Éva, akivel együtt dolgoztunk a rehabban (is), a másik szobában egy keresztény addiktológiai konferencia DVD-jét nézi, és áthallatszik hozzám egy amerikai prédikátor hangja. A prédikáció is "amerikai" - "God loves you, because He loves you, because He loves you, because He loves you..." stb. Aztán egyszercsak azt mondja a pasas: "He loves you even though you won't change", vagy valami ilyesmi - akkor is szeret, ha te nem változol vagy nem akarsz változni. Hát ez az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sovari.blog.hu/api/trackback/id/tr60242260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása